Pages

6 Temmuz 2017 Perşembe

Duyuru : Artık bu blogun yorum formuna resim ve video ekleyebilirsiniz..


Uzun zamandır bunu yapmayı düşünüyordum ama bir türlü fırsatım olmamıştı..İnternette bu konuda araştırmalar yaptım,kodlarını da buldum ama nedense bunları blogger şablonuna ekleme cesaretini gösteremedim..Ama sonra karar verdim eklemeye..Yabancı tanımadığımız blogger yazarlarından değilde ,arkadaş listenize eklenmiş ve benimsemiş olduğumuz blogger yazarlarının konu ile alakalı yazı ve bilgilerinden faydalanmak daha mantıklı geldi bana..

Onlardan biri de blog yazarlarından ve seo olarak bilinen DOĞUŞ HAKAN YILMAZ arkadaşımız oldu... Kendi kişisel blogger sitesinde hem sosyal yaşamıyla ilgili hem de blogger html,şablon,kodlar vs gibi seo çalışmalarıyla ilgili bilgiler verip,blogger yazarlarına yardımcı olmaya çalışıyor..

Ben de kendisinden "blogger yoruma nasıl resim ve video ekelyebileceğimizi" öğrenmek istemiştim..O da sağolsun üşenmemiş küçük bir araştırma ile kodları bulup yayınlamıştı..

İlk önceleri yapamamıştım ama sonradan öğrendim ki verilen kodlar,"script" ile "body" arasında herhangi bir boşluk olmadan eklenmesi gerekiyormuş..Bu şekilde yapınca kodlar çalışmaya başlamıştı.. :))

İşte deneme amaçlı açtığım sayfadaki resim ve videolu yorum formunun hali..

https://hakoaydu.blogspot.com.tr/p/denemeler.html

Artık Yorum Formuna Resim Ve Video Ekleyebilirsiniz..

Şimdi değerli tüm blogger arkaşlarıma çağrım şu olacak..Artık sizlerde bu blogun yorum kısmına,sayfadaki konu ile alakalı herhangi bir RESİM ve youtube VİDEO'nu ekleyebilirsiniz..Bunu yapabilmek için şu kodları kullanın;

RESİM eklemek için bu kodu kullanın;
------------------
:img:RESİM URL ADRESİ:eimg:
------------------

VİDEO eklemek için ise bu kodu kullanın;
--------------------
:youtube:VİDEO URL ADRESİ:eyoutube:
--------------------

NOT: Herhangi bir youtube videosunu ekleyebilmek için yukarıdaki alana https://www.youtube.com/watch?v=lWA2pjMjpBs url'nin tamamını değil sadece "lWA2pjMjpBs" kısmını ekliyoruz.

Örneğin
--------------
:youtube:lWA2pjMjpBs:eyoutube:
--------------

Katkılarından dolayı Doğuş Hakan Yılmaz blog yazarı arkadaşımıza teşekkür ederim..
https://dogushakanyilmaz.blogspot.com

NOT: Eğer sizlerde kendi blogunuzun yorum formuna,arkadaşlarınızın konu ile alakalı RESİM ve VİDEOLAR eklemesini istiyorsanız,Doğuş Hakan Yılmaz blogger yazarı arkadaşımızın konu ile alakalı yazısına " https://dogushakanyilmaz.blogspot.com/2017/06/blogger-yorum-formuna-resim-ve-video.html " gidebilir ve buradaki kodları şablonlarına ekleyebilirsiniz..Tabii size kalmış bir şey..Ben şahsen güvendiğim için kodları ekledim..Kodlarla ilgili şüpheleriniz varsa,bunu konunun uzmanı blogger arkadaşımıza sorabilirsiniz..Sağlıcakla kalın..E.Y.

NOT: Artı ayrıca şunu da farkettim..Bu kodu ekledikten sonra yorum formuna bazı emojileri de ekleyebiliyorsunuz..mesela ÇİFT NOKTA :  'dan sonra ÇİFT SAĞ PARANTEZ  ))  eklediğiniz de  :))  bir şeye gülen ve el hareketi yapan bir emojiyi (işte bunu   ) yorum formuna eklemiş oluyorsunuz..Daha başka var mı bilmiyorum ama bunu denedim çalışıyor.. :))

5 yorum:

  1. Bu konuda yardım istediğinde bende daha önce denememiştim. Söylediğin gibi araştırma yaptığımda bir kaç denemeden sonra işine yarayacak kodu buldum. Senin bu istekle bana ulaşman çok önemliydi ve çözüm üretebildiysem ne mutlu bana..Senin isteğin sayesinde bende blogumda resim ve video eklemeye başladım. Övgü dolu sözlerin için teşekkürler, elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalıştım. Blog hayatında sorunsuz günler dilerim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok faydalı bi çalışma oldu..Umarım diğer blogcu arkadaşlarda bundan fayda görür..Teşekkür ederim.. :)

      Sil
  2. şimdiye dek hiç yapmadım resimli vidyolu yorum. aklımda olsun :) belki kadıköylü zombilerin videosunu çekerim bir gün olur ya belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence dene derim..tabii sana kalmış bişi..kadıköylü zombilerin videosu :)) aslında iyi fikir,yapabilirsen ne mutlu sana.. teşekkür ederim..

      Sil